Julmarknad i Gamla Enskede idag.

Jag och Emil drog dit med Lotta och familj. Måns ville så hemskt gärna spela fotboll med sin far, så han/de fick dispens. Jag hittade lite julmysiga saker. Bland annat ett ganska stort gult keramikhjärta i läderrem att ha om halsen. Det ska jag minsann ha på mig redan i morgon.

Jag är så trött idag, så jag kommer inte på något intelligent alls att skriva. Kanske senare, eller så får det vänta tills en annan dag.

Det jag måste skriva om (senare) är ju Tinas och mitt biobesök i går eftermiddag. U23D-filmen. En härlig och overklig upplevelse.

Kommentarer
Postat av: Tina

Ja visst var det surrealistiskt?!

2008-12-07 @ 20:01:02
Postat av: Kicki

Tina: Ja verkligen. Jag har bilderna på näthinnan fortfarande. Jag tänker mkt på Larry Mullen - att det var så coolt att se honom där han satt och kämpade. Jag ska skriva lite mer om detta senare tror jag. Jag kom inte hem förrän 02.45 igår...

2008-12-07 @ 20:07:26
URL: http://litesomjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0