Inte min dag idag

Kämpigt från det att jag öppnade ögonen. Kanske ett litet virus, kanske bara "vanlig trötthet". Gick trögt som sjutton på jobbet. Jag börjar längta efter julledighet nu. Sova!

Dagens positiva har trots allt varit:

- Jag köpte ett jättefint julpapper på Åhléns. Vitt med röda grisar på.
- Emil och jag killades och skrattade.
- Måns var nöjd med sin fotbollsträning.
- Det var gott att äta allbran med röd mjölk nyss (för er som inte vet är röd mjölk "standardmjölk" - den fetare vaianten med 3% fett).
- Det är Greys på tv.
- Tända ljus är mysigt.

Kommentarer
Postat av: Maria

Du é så himla go! Tycker du är så sund som skriver ner "Dagens positiva". Det borde jag också göra (speciellt nu när jag har bröstinflammation och 39 graders feber)! Ofta är det ju de små, vardagliga ljusglimtarna som är extra värda att lyftas fram! Stor kram till dig.

2008-12-04 @ 08:05:55
Postat av: Kicki

Usch María! Vad trist med inflammation! Hoppas du är bättre väldigt snart. Stor kram tillbaka och krya på dig!

2008-12-04 @ 08:22:51
URL: http://litesomjag.blogg.se/
Postat av: Annika

Hoppas du får hålla dig frisk. Håll ut - snart är det helg!

Kram från mig...

2008-12-04 @ 11:18:12
URL: http://www.annikas-smaskens.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0