Utmanad

av Liv.

1. Vad gjorde du för 10 år sen?

Jag hade relativt nyligen börjat en forskarutbildning. Mamma fick sitt cancerbesked i mars 1998 och jag blev gravid med Måns på hösten. Sörjde min pappa som dog 1997 och var väldigt orolig för min mamma. Ett tufft år men med hoppet växande i magen...

2. Vilka fem saker finns på att göra listan idag:

Försöka få allt upppackat sen semestern. Har grymt med grejor och tvätt överallt och det är som en sandstrand på golven... Njuta av att vara ledig.

3. Godis jag gillar:

Saltlakrits främst - men gillar allt godis nästan. Jag har dock i stort sett slutat äta godis sedan september 2007. Äter lite choklad ibland och igår festade jag på en häxvrål. Men det var väldigt skönt för mig att bli av med mitt sockerberoende och jag  blev av med 5 kilo också (och det var innan min mage keffade ihop - sen gick jag ner ännu mer men börjar gå upp lite nu). Ska inte börja äta en massa godis igen.


4. Vad skulle jag göra om jag blev miljardär:

Jag skulle fortfarande jobba, men kanske att jag skulle byta bana och öppna min lilla secondhandaffär/silversmyckesaffär/egenhändigt gjorda kläder affär/café istället. Jag skulle resa mycket - både med familj och utan. Vara mycket mer på varma platser - förlänga sommaren. Kanske en liten lägenhet i London?

5. Städer/orter som jag bott i:

Stockholm och Lund.

Jag utmanar alla som vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0