Trött är en underdrift

Jag har jobbat väldigt mycket och intensivt idag och kom hem först 20.45. Varför ligger alltid viktiga deadlines på våren? Eller gör de inte det? Jag kanske inbillar mig. Men jag får medhåll av en kollega jag arbetar nära just  nu. Det känns inte bra att ha sån här press när jag nästan nyligen gått upp mer i tid. Min mage är inte bra ännu och jag har väldigt ofta kramper i mina gallgångar vilket ger långvariga smärtor i högra delen av ryggen. Usch! Jag var bara tvungen att beklaga mig lite för jag känner mig som en urvriden disktrasa ungefär.

Men i morgon, efter  vi lämnat in vårt arbetsmanus, så ska jag gå och ta en öl på Medis. Sen är nästa deadline för det här projektet 11 juni. Ingen rast ingen ro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0