Lägesrapport

Tack snälla ni för kommentarerna nedan! Jag mår inge vidare idag heller. Är ledig idag och hemma. Åt fil och en halv rostad macka i morse och hade ont i flera timmar igen - men inte så ont som i måndags kväll (fast då hade jag ätit lite middag...). Inget hjälper, varken värktabletter eller kramplösande medicin. Jag kan märka att jag nästan glorifierar hur jag mådde för ca 10 dagar sedan - och då var jag ändå inte bra (dvs åt enahanda och lite). Jag förstår mig inte på det här alls.

Ikväll ska Lotta och hennes killar komma hit och jag får sitta och titta på när de andra äter och själv dricka näringsdryck. Inte vågar jag väl mig på vin heller. Vi får se - jag skulle behöva ett glas vin. Vart är min livskvalitet? Ska livet vara så här nu? Det är inte lätt att hålla modet uppe. Och när ska jag våga steget att ta något att äta igen?

I morgon drar vi till Halland. Till Magnus stuga (som han delar med Maria). Jag såg lite fram emot det förut, men nu känns det mest som en plåga. Kommer hem på söndag.

Hoppas ni andra får en bra ledighet.


Kommentarer
Postat av: Ancha

Oj, Kicki... Vilket bakslag du fått. Kramar om dig i massor, hoppas du får det ok ändå och att din sabla mage rättar sig i ledet. Kanske borde du testa lite vin ändå? Släng i dig Lithozin, magnesium och MSM. När du ändå håller på, dra i dig Silvervatten på en gång. Ja, jag vet, jag låter urtid och naturkonstig, men det är värt att testa Kicki. Puss på kinden! /Ancha

2008-04-30 @ 19:26:43
Postat av: Annika

Gud, så knäckande det måste vara...tänker på dig. Hoppas Halland blev helt ok och att du känner dig bättre. Stor kram från mig!

2008-05-01 @ 18:45:47
URL: http://www.allasaker.blogspot.com
Postat av: Kicki

Ancha: Välkommen hem! Ja vi får ta ett snack om dina naturläkemedel någon gång. Jag kan ju googla på dem också. Kram!

Annika: Som du ser blev Halland sådär, men det fanns stunder då det var mysigt. Kram igen!

2008-05-07 @ 19:01:41
URL: http://litesomjag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0