Söndag kväll

Vart tog den här helgen vägen? Så frågar jag mig nästan alltid. Igår såg vi Bajen besegra Gävle med 4-3 på Söderstadion. Det ver nervpirrande värre. Måns bröt ihop när Gävle gjorde 3-3 - han grät och grät och vi andra tänkte "jag skulle också vilja gråta men gör det inte för man ska ju vara en god förlorare". Men så helt plötsligt i andra halvlek så fick Hammarby till ett segermål. Underbart skönt, för nu är det nästan bara svåra matcher kvar. Idag har vi varit och tittat på när Måns spelat med sitt fotbollslag - Enskede IK. Det gick inte lika bra som för Bajen tyvärr. Förlust med typ 7-0. Men de kämpade på bra och hade roligt och det är ju huvudsaken.

Resten av dagen har jag ägnat åt att rensa (som vanligt). Fråga: Hur mycket kan en smal liten garderob innehålla egentligen? Svar: Alldeles för mycket. Jag gick ner till grannen med en Ica-kasse med kläder och hon blev jätteglad. Och sedan fylldes minst en svart sopsäck till, och ändå är garderoben full (men inte sprängfylld som förut). Jag är inge vidare på Feng shui tyvärr, men jag ger inte upp.

Veckan som kommer ska jag klippa mig - verkligen välbehövligt just nu.

Nej - jag känner mig lite oinspirerad - så det här blev väl ett blaha-blaha inlägg :). Kanske återkommer senare - jag vet att jag fick en idé till inlägg förut - men den är som bortblåst nu.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: F

Heja Bajen!
Jag håller med om att det är skumt att det alltid finns anledning att rensa i garderoben, trots att man tycker att man har för lite kläder.

2007-09-17 @ 14:59:56
URL: http://neverkeso.blogg.se
Postat av: Kicki

Hej F! Vad kul med en ny signatur :). Välkommen tillbaka! Ja man hoppas att Bajen ska vinna sina resterande matcher nu, men det är väl tyvärr inte så. Det här med garderoberna är oerhört märkligt, men jag njuter faktiskt temporärt av att galgarna hänger lite fritt i den rensade garderoben. Status innan rensningen var att kläderna kunde hänga av sig själv för det var så packat *s*.

2007-09-17 @ 15:13:33
URL: http://litesomjag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0