Näää

Upp till kamp var ingen serie för mig... Säkert ensam i Sverige om att tycka så, men det spelar ingen roll. Jag gillar kläderna och allt runt omkring men inte karaktärerna. Och nu mår jag faktiskt rent dåligt efter att ha sett sista delen. Speciellt dåligt mår jag över den lille pojken Johan skull. Och ändå så vet jag ju att det "bara är en film". Men tyvärr vet jag även att mycket skit händer i verkligheten också, och det kanske är den vetskapen som gör att jag påverkas så. Och det är ju inte Upp til kamps fel.

Nåväl.

Dagens positiva: min projektledare tycker jag är en bra organisatör och solen sken nästan hela dagen

Kommentarer
Postat av: F

Jag har helt missat den serien. Man kanske borde ha tittat, det är ju sånt som "alla" har sett, och diskuterar på jobbet.

2007-09-25 @ 20:13:21
URL: http://neverkeso.blogg.se
Postat av: Liv

Jag har missat den med måste jag erkänna. Missade första och sedan blev det inget av det.
Roligt att du har gjort till tradition med dagens positiva! Sug åt dig nu av berömmet :)

2007-09-25 @ 20:52:46
Postat av: Kicki

F: Ja folk har diskuterat den till förbannelse :).Men jag gillar´n inte så värst alltså.
Liv: Dagens positiva är bra - skrev i en positiv bok förut - men det blir aldrig av längre så då gör jag det här istället tänkte jag.

2007-09-25 @ 21:47:14
URL: http://litesomjag.blogg.se
Postat av: Anna

Du är inte ensam, den har haft rekordfå tittare, ett riktigt tittarfiasko vad jag förstår. Synd, enligt mig. Jag hade verkligen velat att den skulle få sluta lyckligt, men det var ju Peter Birro som skrev, så... Men jag tror man måste ha sett alla avsnitten för att riktigt lärt känna huvudpersonerna. Mådde också skit över hur barnen kom i kläm precis hela tiden, särskilt Johan, men jag har en känsla av att det var så det var på den tiden, med eller utan knarkare i familjen. Ego-föräldrarnas tidevarv.

2007-09-25 @ 23:01:25
URL: http://annafunderar.blogspot.com
Postat av: Kicki

Anna: Visste inte att det var tittarfiasko - trodde nästan tvärtom. Kram!

2007-09-28 @ 08:01:20
URL: http://litesomjag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0