Jag hinner inte

skriva något längre inlägg idag heller, men jag hinner skriva att Örnen är en mycket bra tv-serie som ALLA bör se. Den är från Danmark så klart. Danskar vet hur man gör riktigt bra polisserier. Och så vet de hur man snackar coolt också. Danska är nog mitt favoritspråk efter brittisk, skottsk och irländsk engelska.

En av dagens positiva händelser var när jag lyssnade på Lars Winnerbäcks nya skiva Daugava (hoppas det stavas så) i mp3-spelaren på vägen hem från jobbet. Och så var det trevligt när vi firade av en blivande pensionär på jobbet. Och lite småroligt var det när Johan på jobbet sa att han är "pro-life-are" och emot abort och att jag nästan gick på det (jag har väl sagt att jag är mycket lättlurad).

Godnatt på er - imorgon blir en fullspäckad dag som avslutas med middag för långväga gäster. Och Magnus är inte hemma så jag ska ro i land allting själv. En utmaning - men den ska jag väl klara?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0