Tyvärr

avslutades denna dag negativt :(. Jag har tydligen köpt en helt felaktig trådlös router till min lap top och ångerveckorna har gått ut för länge sedan. Fattar inte hur jag kunde vara så dum. Det är en ADSL router (tror jag - det mesta i instruktionen är fikonspråk för mig). Jag hade inte packat upp den utan surfat på grannarna med min lap top fram tills nu. Tänkte jag skulle koppla in den nu ikväll och så upptäckte jag detta. Att jag känner mig DUM är faktiskt en klar underdrift. Så nu måste jag ut och leta upp en som fungerar och försöka få den här såld på något sett.

Men, jag kan inte avsluta negativt, utan jag måste nämna att mina arbetskamrater är så gulliga! Idag var det flera stycken som sa till mig att man borde ta kort på mig varje dag och ha en "Christinas outfit" på hemsidan (eller något liknande). Och på eftermiddagen sändes praktikanten upp till mig för att plåta mig i min gula herrkavaj med vita ränder :). Den är faktiskt fantastisk tuff och snygg. Och självaste Peter Siepen var aspirant på den när jag köpte den på Myrorna för ett halvår sedan (han stod i ett hörn av affären och tittade med avundsjuka ögon på mig och när han såg att jag gick för att betala kostymen - det finns byxor till också - så gav han upp och drog). Jag vet inte var praktikantens bilder kommer att hamna, men den som lever får se ;).

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0