Ni vet väl

att IKEA började sin julskyltning/sälja julsaker för flera veckor sedan? Jag blev vittne till det igår - en hel avdelning full - och Emil utbrister "titta mamma en julgran" och jag försöker förtvivlat tränga bort sinnesintrycken. Även om jag såg ett par potentiella saker jag ville köpa så VÄGRAR jag att göra det den 30 september...

Gårdagens positiva var när Emil och jag åkte bil till IKEA och småpratade och när vi åt korv tillsammans och när han åkte kundvagn sittandes bland mina inköp. Och så rök väl en sisådär 10-15 kjolar ur garderoben också, men ni anar inte hur många som finns kvar... Det blir mer rensning ikväll tror jag. Att rensa är faktiskt renande för själen, men man har för lite tid till det, och det tar på krafterna också.

Kommentarer
Postat av: Malin

åhh, vi var oxå på ikea igår. Jag å felix å farmor Asta. Och åt korv. Och suckade över julgrejorna. Trist att vi inte sprang på varandra, det hade varit trevligt :)
Sen åkte vi och shoppade på H&M. Både Felix å jag hittade massa snygga kläder.

2007-10-01 @ 13:16:49
Postat av: F

Och jag som just har konstaterat att sommaren är slut! Inte kan man väl börja tänka på julen redan?

2007-10-01 @ 17:19:50
URL: http://neverkeso.blogg.se
Postat av: Kicki

Malin: Vilken osis att jag inte visste att ni skulle dit! Vi var där när de öppnade och åkte väl redan 12.00. Kul med kläderna!
F: Nej man får ju lite ångest av att tänka på julen NU, även om det i sig är mysigt med jul...

2007-10-01 @ 21:11:03
URL: http://litesomjag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0