Veckans restaurangbesök

Tisdag: il tempo på Högbergsgatan på söder - trodde jag skulle få världens smakupplevelse - men det var faktiskt en medioker pasta måste jag säga. Antagligen valde jag fel rätt. Mysig restaurang och trevlig personal.

Torsdag: Jag och Lotta gick säkert in på fem-sex restauranger innan vi hamnade på en tapasrestaurang (cocodrilo) vid Skanstull. Gott med tapas!! Anledningarna till att vi ratade de andra var: inga gäster alls, luktade fuktig kofta, pensionärsbuss från håla hade kommit och lassat av 50-60 överförfriskade gubbar som tyckte att vi absolut skulle komma in och äta med dem (typ), luktade äcklig toarengöringsmedel samt hade väldigt tråkig meny - och så kom det in en fuktig kofta även där...

Fredag: En till grek på söder. Fantastisk souvlaki och humana priser. Tror jag bedömer den som bäst av veckans tre restauranger!

Märks det att jag såg Råttatouille igår? Här sitter jag plötsligt och recenserar restauranger :)

Nä nu måste vi till Farsta och inhandla ett och annat och sedan ska vi till mammas och pappas grav.

Kommentarer
Postat av: martink

Jaha, så du besöker massa restauranger...som det verkar på rubriken iaf ;-)

Ett tips
http://www.sonjasgrek.gastrogate.com/5/restaurang_detail/part/10/id/3542
Alla rätter 100kr på söndagar.

Inte för att jag har testat men det är säkert bra!

Tjing

2007-11-07 @ 12:14:49
URL: http://www.happymanday.com
Postat av: Kicki

Ja - Sonjas grek ser jättemysigt ut. Ska dit någon gång :).

2007-11-07 @ 13:19:45
URL: http://litesomjag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0