Så var den lediga veckan över

Hur kan det gå så fort? Jag hann väl en promille av vad jag ville (OBS - det rimmade), men jag måste vara nöjd ändå, för varje rensningstilfälle är ju ett steg framåt. Bokhyllorna inne i arbetsrummet ser åtminstone lite mer organiserade ut nu till följd av de "lyxigare" lådorna jag köpte på IKEA i onsdags. Och en hel del skit åkte ut. Och så fick jag vara lite mer med barnen - hämta tidigare och lediga i fredags.

Imorgon drar jag och en kollega ner till Malmö. Vi ska stanna en natt. På hotell. Det är lyxigt tycker jag. Skulle väl inte vilja resa för mycket, för då blir det ju bara jobbigt. Men som jag har det just nu så är det alldeles lagom. Hoppas nu bara att jag slipper det plan jag flög med från Malmö förra gången. Det som vände ni vet!!! Vet inte om jag vill gå ombord på det igen, men å andra sidan kanske just det planet blivit grundligt kollat sedan dess och därför är det säkraste planet av alla :).

Dagens positiva händelser: Jag hittade jättemånga snygga sjalar i en väska. Jag rensade bland en massa tråååååkiga papper. Solen sken emellanåt och Emil är kär i mig säger ha (snacka om Oidipus-komplex men det är gulligt för tillfället i varje fall).

Vi ses på onsdag eller nåt sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0