Livet rullar på lite för fort

nu tycker jag, och jag har faktiskt drabbats av julstress, mot min vilja. Här i Tallis fanns det ljusstakar i vissa fönster redan förra söndagen. Jag är glad om de kommer upp innan denna söndag. Jobbigt när man ska jämföra sådär med andra, men det blir liksom oundvikligt om man har ögon att se med.

Tur att jag och Magnus har ledigt på tisdag - för då ska vi ut med lista i handen och beta av så många julklappar vi kan.

Nu är Örnen helt slut - inga nya avsnitt inspelade. Snyft. Men jag överlever väl.

Dagens positiva: Jag och två kollegor tog en "efter-konferensen-öl" idag. Mysigt att snacka i nån timme innan det blev hemgång.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Malin

Halloj!
Hemma hos oss är det stenhårt! Inte ett jäkla pynt i fönstrena före 1:a adventssöndagen.
Var inte stressad över det!!! Bättre en vecka försent än en vecka för tidigt... tycker jag!
Jag hinner nog hitta adventsljusstaken till på söndag. Det får räcka!
/Malin

2007-11-30 @ 09:09:48
Postat av: Stefan

Hej Kicki! Ta det med ro, hemma hos oss finns inget julpynt ännu... Lyssna på Malin hon har ju fattat. Ingen dagens Emil?

2007-11-30 @ 11:56:49
Postat av: Kicki

Malin: Nä jag vet, egentligen är det ju ett regelbrott att sätta upp stakarna före 1:a advent, men jag blir ändå stressad. Nu har jag fått upp några men hela hallen är full av lampor som måste ner i källaren m.m. Pew!

Stefan: Som du ser ovan så finns det en gårdagens och en dagens Emil där :)! Hälsa hela familjen!

2007-11-30 @ 20:33:51
URL: http://litesomjag.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0