Lars Winnerbäck - Vad säger man???

Helt jävla fantastiskt :). Vilken vecka jag har! Vilka spelningar!

Klipper in lite som jag skrev på ett annat forum här så länge...

"Ni som inte orkar höra mer superlativ från Kicki kan sluta läsa här.

Mitt hjärta har växt sig till dubbel storlek. Vilken otrolig vecka jag upplever. Jag har liksom hela tiden några tårar som trycker bakom ögonlocken - snacka om att Lasse med band b e r ö r sin publik. Och vilka musiker - de hanterar ju 4 instrument var minst...

Hela konsterten kändes som att vara i hans vardagsrum. Och de där gångerna när alla åtta i bandet gick allra längst fram till scenkanten och spelade *ryser*! Det var sån kontakt med alla oss som stod där nere och det kändes som han tittade rakt på en. Jag log eller smågrät hela konserten. Tänk att vi stod typ 5 "människorader" från scenen utan att köa en sekund! Sånt skulle aldrig ha varit möjligt på 80-talet *s*. Och tänk att han spelade "Du hade tid"! Och alla extranumrena - TRE gånger extra kom han in och spelade flera låtar varje gång. Och den gulliga historien om "räven" vilken resulterade i "Kom änglar" som sista låt. Man verkligen kände att han trivdes på denna Stockholmsspelning. Han log ju jätteofta!

Kan inte heller riktigt sluta garva åt de några långa killarna som stod bakom mig och Anna på konserten... "Lasse, Lasse, Lasse" ropade de mellan varje låt och ibland kändes det som om vi var på en fotbollsmatch - men det var ganska gulligt faktiskt. De kunde ju varenda textrad i låtarna också."

Okej - bara för att jag har en sån bra konsertvecka så har naturligtvis min nya mobil slutat fungera! SKIT!!! Så om någon av er som läser här försöker få tag på mig på min privata mobil och ni tycker det är konstigt att ni hör min röst och sedan pratar med mig och inte får något svar - så är det för att jag inte hör er... Hata hata hata teknik!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0