Aj min arma kropp!

Det var länge sedan jag var rejält förkyld - men nu är jag det! Jag kände av det både måndagen och tisdagen när jag var i Göteborg, men idag kom det där onda i kroppen och frusenheten. Jag flexade från 13-tiden och gick hem och sov några timmar innan jag hämtade Emil. Skulle tro att jag blir hemma i morgon med, men jag hatar dessa karensdagar... Och extra olägligt är det ju att få mindre lön till julklappsinhandlingen, men det får gå, jag måste ju kurera mig betydligt tills på lördag då det är Kent-konsert! Jag får bara inte må så här då.

För övrigt blir jag mer och mer frälst i Monkis kläder. Tyvärr fanns inte mina senaste inköp från denna kedja med på deras hemsida. Ville gärna visa er. Jag har köpt en vinterparkas med mycket vidd och snöring som kan dras åt strax över midjan. Mörkgrå är den och har världens gosigaste krage som också kan bli en luva. Och så har jag köpt en klänning i lite förklädestyp med stoooora fickor. I grått den med. Ja enligt samhällets konventionella regler bör jag väl inte handla i en sån "ungdomsaffär" men som vanligt skiiiiiiter jag i det :).



Kommentarer
Postat av: Anna

Åh nej, din stackare! Ta hand om dig riktigt ordentligt och krya på dig! Både till lördag och till den 21:a! Kramar /anna

2007-11-14 @ 23:03:02
URL: http://annafunderar.blogspot.com
Postat av: matink

Krya på dig!!!

Postat av: Stefan

Hälsa Jocke! För övrigt kräver jag mer av "Dagens Emil". Vi dör av skratt hemma när den lilla filosofen filosoferar...

2007-11-15 @ 13:53:57
Postat av: Kicki

Stefan: Min mest trogna läsares första kommentar - HURRA!!! För det är väl DEN Stefan :)? Ja du vet det gäller att fånga upp kommentarerna också och komma ihåg dem - men jag lovar att jag ska försöka få med så många "Emil" som möjligt! Ska hälsa Jocke. Ha det!

2007-11-15 @ 15:22:17
URL: http://litesomjag.blogg.se
Postat av: Kicki

martink: Tack - jag kurerar mig!

2007-11-15 @ 15:22:58
URL: http://litesomjag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0