Tänk om...

...jag bara kunde få skolka och dra ner till Tantolunden, sätta mig med en latte på en brygga, sola nästippen och läsa en färsk modetidning... Det är nu man saknar studentlivets frihet, eller för all del fria arbetstider som jag hade på förra jobbet. Men men, jag får väl nöja mig med en fika på terrassen igen - det är inte fy skam det heller!

Oj oj - jag känner att min sociala "extrover-het" håller på att multipliceras :-). Hur kan man egentligen bli mer social än jag är förresten? Det borde vara en omöjlighet.

So long!

Kommentarer
Postat av: Anders

Åh, ljuvliga vår. Kan vara värt en hemanmärkning, kanske.

Postat av: Kicki

Nämen hej! Trodde först det var brorsan som var på besök - han heter också Anders...

Det skulle onekligen vara skönt att arbeta hemma när det är sånt här väder. Frågan är dock om det blir mycket gjort i solen på balkongen... Ha en solig dag!

2007-03-28 @ 12:32:16
URL: http://litesomjag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0