Det är vår!!!!!

Vi har suttit och fikat på terrassen på jobbet idag för första gången i vår! Från den terrassen ser man hela Stockholm. Ett Stockholm som idag visar sig från sin bästa sida. Så härligt att man inte tror det är sant.

Nu ska jag bege mig hemåt på min cykel. Ja du hörde rätt! Jag har cyklat hit idag (ca 1 mil hit och 1 mil tillbaka) och ska försöka göra det så ofta jag kan framöver om min kära höft inte protesterar. (Har inflammation i muskler som håller bäckenet på plats eller nåt sånt och som gör att jag måste ta det lugnt - vilket är det sista jag vill just nu - jag vill börja jogga igen nuuuuuuuu!!!! Över ett år sedan denna skada gav sig till känna. Lång parantes blev det också. Ursäkta mig!)

Det är så fantastiskt att cykla utmed vattnet i Tantolunden. Det enda problemet är alla människor som envisas med att gå mitt i vägen ;-). Det får bli slalom a la Stenmark nästan hela vägen.

Ha en skön eftermiddag och kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0