Uppdatering

1) En vecka kvar till Arctic Monkeys spelning på Annexet i Stockholm 26/6.





Jippieeeee!!! Nog vet Magnus att han har en ganska galen sambo, men "he hasn't seen ANYTHING yet....". Jag kommer troligtvis få "energi-overload" på den konserten. Små pojkar som rockar fett och som får mig att skratta ända in i själen. Ska bli jättekul att se dem.

2) Köpenhamn om ca. en månad! Jag och Helen *pekar neråt på förra inlägget* ska åka till Köpenhamn den 23 juli och stanna över en natt hos en bekant till mig som bor centralt (precis bredvid den rivna ungdomsgården som det var kravaller om för ett tag sedan...). Tänk att drömmen om en och en halv dag i Köpenhamn kan få en att må så GÖTT!

3) Jag måste hinna köpa en laptop innan den 13 juli! Måste ha med en på semestern. Jag har satt flera personer i jobb för detta uppdrag (främst mig själv och en till) :). Själv sökte jag hysteriskt på nätet igår och blir bara mer och mer förvirrad - det finns inte en dator som har alla de saker jag vill ha (om man inte betalar 25 000 vill säga). Men å andra sidan så är det ju "D boss" som satt upp kraven, och då är de ju höga :). Så om någon av er som läser detta har ett tips så SKRIK ut detta så snart ni kan. Inte över 9000:-.

4) Kan någon skicka hit lite fokus och koncentration , bitte!

Vi ses!

Kommentarer
Postat av: Malin

1. Du kommer ha SÅÅ jäkla roligt på Arctic! Kommer det att öht gå å prata med dig veckan efter det? :D
2. Åhhh - avis på dig som får åka till Köpenhamn! Ni ska inte kolla BRMC? Jag skulle vilja åka ner å kolla dom i Malmö, men det är ju mitt i semestern. Kanske skulle det funka, för vi kommer nog dra oss neråt Varberstrakten vecka 30.
3. Jag köpte laptop för ett tag sen - jag äääälskar den (den enda prylen jag älskar, nä förresten min mp3 oxå) En HP - tycker den är kanon! Men det kostade nog 10´
4. Ja jag har då inte det minsta lilla koncentration men om jag hade någon skulle jag gärna dela med mig! :)

2007-06-19 @ 09:43:16
URL: http://med.blogg.se
Postat av: Kicki

Malin: Som sagt i går i telefonen - det är inte uteslutet att jag ska se Black Rebel Motorcycle Club i Malmö den 25:e juli, men det beror på barnvakt etc. Vi får höras vidare om detta :). Och jag letar vidare i djungeln av laptops...

2007-06-20 @ 08:47:46
URL: http://litesomjag.blogg.se
Postat av: Liv

Vilka roliga happenings du har framför dig! *skickar lite koncentration också*
Glad midsommar!

2007-06-21 @ 08:16:45
Postat av: Kicki

Liv: Ja det är mycket som händer och ska hända :). Tack tror jag kände ett sting av koncentration idag - 6 dagar efter du skickade den till mig *haha*.

2007-06-27 @ 21:24:56
URL: http://litesomjag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0