Jag vann!!!!

Jag fick alldeles nyss reda på att jag har vunnit en Hammarby IF-matchtröja (fotboll) med autograferna från spelarna på!!! Jag som aldrig vinner något, och så blir det en Bajen-tröja :)! Är väldigt glad för den - gladare än jag trodde jag skulle bli faktiskt. Konstigt, men jag kände på mig det när jag köpte lotterna (eller kan det vara en efterkonstruktion???).

Nåväl - jag kan inte vänta med att sätta den på mig! De spelar mot Norrköping i Svenska Cupen i kväll, men jag får nog vänta med att se dem live tills en annan dag...

Så - då blev jag en promille piggare. Har varit i dvala hela dagen - riktigt obehagligt trött  - men man kämpar på. Bara tre veckor till den riktiga semestern.



image131

Kommentarer
Postat av: Malin

ahhh vad coolt! Stefan skulle vara grön(grönvit) av avundsjuka ;)
Grattis!

2007-06-14 @ 21:28:35
URL: http://med.blogg.se
Postat av: Kicki

Malin: Ja - jag är faktiskt avundsjuk på mig själv ;)! Oj vad det rycker i "gå ut tarmen" förresten... Kan inte fatta det, jag som är så trött. Men man får väl skylla på vädret!

2007-06-15 @ 19:33:34
URL: http://litesomjag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0