Kommer detta att ske?

Kommer detta att ske?

New York, New York.... Kommer jag att ströva längs gatorna på Manhattan den 12:e maj? Ja troligtvis... I morgon ska jag lägga sista handen vid en bokning av en konferensresa med "semestertillägg". Det visade sig nämligen att det är billigare att resa hem från Toronto (dit jag ska på konferens) via New York än att resa direkt hem. Ibland är världen för konstig! Men jag tackar inte nej så länge det är till min fördel:-). Jag kommer bara ha 3 1/2 dagar på mig att göra New York, så det får bli maximerat turbotempo!!! Alla tips om vad jag måste göra är välkomna. Allra mest de mer originella tipsen! Jag ska ägna en dag åt shopping, det har jag redan bestämt. Men sen måste jag hinna med att titta på folk, ta en latte, ta en Cosmopolitan osv. Jag är säker på att jag kommer återkomma flera gånger framöver, det känns i hela kroppen att NY är min grej (och det har jag hört av andra också).

Kommentarer
Postat av: yllis

Åh, vad kul det lät med New york. Vilken härlig shopping :D

2007-03-01 @ 21:22:14
URL: http://barajaget.blogg.se
Postat av: Kicki

Yllis: Ja nog blir det shopping alltid :-)!

2007-03-04 @ 20:27:49
URL: http://litesomjag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0