Mellandagsrea

...med utdelning kan man lugnt säga...

Tre par jeans på Weekdays (Cheap Monday) - halva priset - 600 kronor för tre par. Ett par gråa med hööööööög midja och smala ben, ett par mörkt mörkt blå i lite baggy/morotsstil med smala benslut och ett par grå-svarta tajta stuprör.

En grön- och beigerutig kjol med hög midja och hängslen, en svart figurstickad långskofta i lite "mohairstil", ett par svarta mycket utsvängda jeans (åtsittande runt låren och sedan vida) och en silverklänning/tunika med breda axelband. Allt från Gina Tricot och för halva priset (mycket bra rea - la ifrån mig en hel del jag egentligen ville ha med hem).

En axelremsväska i A4-format (att ha snett över kroppen från ena axeln till höften) i vaxduk från Tiogruppen (halva priset).

En stor adventsstjärna i papp (vit) och en ljusslinga med genomskinliga hjärtan. Halva priset på Granit.

Två par stuprörsjeans till Måns (ett par klarröda och ett par klarblåa), en skjorta till Måns och en manchesterkavaj i mörkblått till Emil. Allt från HM för halva priset.

Ett duschdraperi och en "utsmyckningsdetalj" från Drömhuset - halva priset.

Och sist men inte minst....ett par höga svarta skinnstölvar från Elle (en affär jag inte har handlat i förut) för 699:- (hade kostat ca 1600:-). Hur snygga som helst, och NEJ jag behöver dem inte men kunde absolut inte motstå dem. Har sett dem i skyltfönstret sedan i oktober och nu följde de med mig hem :). De har lite rockig stil med ca 6-7cm hög grövre klack.

Det blev en del att bära hem! NÖJD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0