Två konstateranden typ

1) Jag är trött och lite lite bakis med det var det värt. Jättekul kväll igår med tre bra och intressanta band på Mosebacke. Mitt favoritband var Hanif från Göteborg. Skön musik som jag vanligtvis inte lyssar på (men ska börja med). Hoppas det kommer att gå bra för dem. Sångaren Andreas har den där karisman som gör att jag fastnar direkt. Många sångare går liksom spårlöst förbi, men det gjorde definitivt inte han.

2) Bilen startade! Så nu har jag äntligen fått plantera mina påskliljor på mammas och pappas grav.

Och nu är det strykdax... Ni anar inte hur stor hög som tornar upp sig i vardagsrummet!

Kommentarer
Postat av: yllis

Hej hopp i lingonskogen.
Så bra att bilen nu funkar som den ska nu, så att du fick plantera dina blommor :)
Och härligt med konsert, alltid lika kul. bror min vill att jag ska med och lyssna på "Billie the vision & the dancers" den 21a. Men då ska ju vi dricka öl juh ;)Har du hört dem för övrigt. Asskön musik faktiskt. Kolla upp om du inte redan gjort det :)

2007-04-09 @ 18:59:16
URL: http://barajaget.blogg.se
Postat av: Kicki

Hej Yllis! Låter ju intressant det där med "Billie" (ska lyssna vid tillfälle). Vet du var och vilken tid på kvällen de spelar? Men som sagt jag ser så fram emot Mode och stil-träffen att det får bli en som prioriteras. Cliff Barnes är rätt kul framåt kvällen. Brukar vara bra musik där har jag för mig :).

2007-04-10 @ 07:45:56
URL: http://litesomjag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0