Prickig och randig

har jag varit idag. Tog en skitdålig bild på hur det såg ut, men inser att jag måste ha mycket bättre ljus i rummet för att det ska fungera och bli någorlunda bra foton... Och dum som jag är lägger jag in denna skitdåliga bild här på bloggen ;).

Är lite trött och seg efter gårdagskvällen som blev lyckad! Mycket snack och en del vin och lite chiliburgare. Och till min obegränsade förtjusning så spelades det U2 i nästan en hel timme på Cliff Barnes!!! Och det dansades på stolar (om man dansar på borden så blir det HEMGÅNG - det står det på ett stort plakat). Jag lägger upp några bilder på mina polare från igår snart. Och vill ni läsa mer om kvällen kan ni göra det här hos yllis.

Nu ska jag sy lite tror jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0