Nyklippt, nyslingad, nyölad, nysolad och nygrillad, eller nåt sånt

Idag har jag klippt mig. Inte så mycket, men det är betydligt mer "lättstylat" nu ivarje fall. Och så gjorde jag slingor så nu ser det ut som jag har varit mer i solen än jag faktiskt har varit. Lite ljusare med andra ord.... När jag var klar med klippningen tog jag sällskap av självaste frisörskan och gick och åt sushi på Hornsgatan. Gott! Sen ringde jag Malin och frågade var hon höll hus. Då befann hon sig bara ett kvarter från mig på söder (jag hade fuskat lite och hört mig för vilken tid hon skulle vara på stan idag...). Vi slog följe till Medis (Medborgarplatsen) och där hittade vi ett bord på en uteservering och så tog vi en sån där god kall öl i solskenet (en sån där man längtar efter hela kalla vintern). När jag kom hem var hela familjen plus några till utomhus på vår gård och fikade. Efter ett tag blev det grillning också - hur gott är inte vårens första tugga grillad fläskkarré då???

Nu är jag rätt trött och ska inte bli sen i säng ikväll. Mycket att göra denna arbetsvecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0