Nya stövlar

Nya stövlar

Jag fick en rabattkupong i brevlådan igår - 50 procent på en vara på Josefssons. (postorder)... Normalt handlar jag inte alls mycket där, men jag tänkte att "jag kan ju kolla vad de har". Och så hittade jag de här stövlarna! I äkta skinn - har kostat 1000:- och jag får dem för 500:-. Ja jag vet att jag är "lite" fanatisk i fynd - men jag kan bara inte låta bli. Hoppas de passar och att de lever upp till bilden som visas ovan. Såna här stövlar har jag alltid velat ha, men vanligtvis blir det alltid svarta jag köper. Tur att de inte fanns i svart :-).


Kommentarer
Postat av: Béatrice Karjalainen

De ser sköna ut i alla fall. Hmm varför har du fått en 50% fusk!!! Jag som hade spanat in stövlar där jag med.

2006-09-25 @ 17:14:08
URL: http://beastankar.blogspot.com
Postat av: Kicki

Du - jag har nog en rabattkod till dig! 141801 tror jag - men den går ut snaaart - i morgon närmare bestämt! Tro det eller ej, men jag beställde snör/mormorskängorna också. De svarta i skinn... Fick rabatten två gånger så att säga. Hoppas du hinner beställa.

2006-09-25 @ 21:29:25
Postat av: Liv

Oj! De var snygga! Ha de kommit nu?

2006-10-12 @ 09:26:29
URL: http://supergirl.webblogg.se/
Postat av: Kicki

De kom och åkte tyvärr tillbaka.... De var mycket klumpigare än på bilden, och de smet inte åt runt vaden. Jag har rätt smala vader, och jag vill att skaftet ska sitta åt runt dem.

Ha det!

2006-10-12 @ 11:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0