Pust och stön!

Vilka veckor jag upplever just nu! Oerhört dramatiska och stressiga - vad gäller arbetet alltså. På torsdag ska ett viktigt arbete levereras, och just nu är allt kaos. Hur ska vi hinna???? Den som lever får se. Mig får de nog åka med till någon typ av relax-ställe som Hasseludden efter det här för att jag ska komma i form snabbt igen...

Mitt i alltihopa så har jag dock klarat av att hålla en kortare föreläsning inför 140 personer. Det var i onsdags detta skedde... Jag fick ha en sån där mikrofon som sitter vid munnen (sitter fast runt nacken och så är det en liten pinne med en mikrofon vid munnen...). Har aldrig haft en sådan någon gång och trodde jag skulle ge hela publiken tinnitus eftersom jag redan utan mikrofon har en väldigt stark röst. Men det gick faktiskt hur bra som helst att ha den! Och så stod jag på en stor scen med enorma strålkastare riktade rakt i ansiktet på mig. Och jag använde Power Point för första gången. Trots dessa nymodigheter och en ganska rejäl nervositet innan föreläsningen så gick det faktiskt jättebra! Alla jag känner som lyssnade sa att jag var cool-lugn och att det såg ut som om jag hade gjort det här massor av gånger tidigare. Det blir man glad över!

Men tyvärr är jag tillbaka i verkligheten igen nu, och har kniven på strupen. På söndag blir det jobb hela dagen.

Ha en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Liv

Hjälp..jag skulle vara helnervis inför nåt sådant. Strongt av dig!
Känner igen med fullt upp, men visst är det lite roligt samtidigt? ;)

2006-11-28 @ 12:55:06
URL: http://www.supergirl.webblogg.se
Postat av: Kicki

Jo bitvis har det varit jätteroligt, men lite för mycket konflikter och dramatik de sista två veckorna... Helt slut idag :-)!

2006-12-01 @ 11:09:02
URL: http://http://litesomjag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0