På tisdag åker jag till London...

74662-48
och det ska naturligtvis bli jättekul! Vi är ett gäng från jobbet som ska få utbildning där onsdag till fredag. Och lagom tills jag slutar på fredagen så kommer min kompis Helen (som kommenterar mina inlägg ibland :-)) och "joinar" mig. Då blir det shopping och öl på puben istället för utbildning. Jag har försökt packa så lite jag kan i min resväska för att kunna få plats med det jag köper, men det är inte lätt... Jag har verkligen ansträngt mig för att packa lätt denna gång, men det är en mycket svår uppgift för Kicki. Jag har helt enkelt för mycket kläder i garderoberna... Julklappar till barnen ska också få plats på hemvägen - vojne vojne. Som tur är så har jag ju en ryggsäck som handbaggage där jag inte får ha min necessär som jag brukar (nya regler pga alla "bombhot" - man får endast ha väldigt lite vätska med sig i handbaggaget) så där kan jag få plats med lite saker på hemvägen.

Så om jag inte hinner skriva något nytt inlägg på ett tag - typ en vecka - så vet ni varför!

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Torhill

Gud vad roligt :) Inte avis,nej då *hehe*

Ha det så kul och shoppa lite åt mig oxå :)

Trevlig resa!

2006-12-04 @ 20:33:55
URL: http://www.vgb.no/15842/
Postat av: Kicki

Hej Torill! Jag det ska bli jättekul. Åker i morgon eftermiddag. Ska försöka rapportera vad jag hittade när jag kommit tillbaka :). Ha det!

2006-12-04 @ 22:17:01
URL: http://http://litesomjag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0