Äntligen!

Igår vid 15-snåret blev vi klara med vår rapport och skickade iväg den! Nu är det bara att vänta på reaktionerna (*håller tummarna för att de inte blir alltför kritiska*)... För att fira att vi klarade det så gick några av oss som jobbat med rapporten (samt lite annat löst folk :-)) till Torget och drack champagne och åt fantastisk mat och hade extremt trevligt. En av oss i projektgruppen är delägare i Torget - en väldigt mysig restaurang och bar som jag rekommenderar alla som läser detta att gå till :-).

Till "lite annat lös folk" ovan hör August!!! Hej August! Nu har jag omnämnt dig på min blogg precis som jag lovade :-)!  Jag och August - som är pojkvän till en kollega - hade ett jättetrevligt samtal i går kväll men just nu minns jag inte riktigt allt vi pratade om (för mycket champagne kanske?). Jo - en sak var att han i likhet med en annan kompis frågade mig varför jag bloggar... Och det är ju svårt att svara på. Men för att det är kul kanske? Och för att det blir som en liten dagbok över saker som händer, och för att jag ibland vill dela med mig av lite roliga kläder jag hittat, eller bra musik jag lyssnar på, eller roliga ställen jag besökt osv.

Idag blir det arbete hemma som gäller, samt lite adventspyntning. Känns som om jag inte har varit hemma på evigheter. Längtar redan tills vår planerade myskväll i kväll då vi ska se adventskalendern med barnen. Och sedan är det ju Hipp Hipp ikväll!!! Ett av mina favoritprogram. Skåningar är underbara (har lite bias där kanske).


Kommentarer
Postat av: Helen aka Neaten

Ni har ju jobbat hårt med denna rapport så jag hoppas verkligen ni får den uppskattning som ni förtjänar!

Sen tar jag åt mig av kommentaren om skåningar! Längtar själv efter Kajan och Tiffany.

2006-12-01 @ 16:16:52
Postat av: Kicki

Ja det är klart du ska ta åt dig :-)! Orkar barnen vara vakna och titta hos er? Har för mig att L var mycket förtjust i Hipp Hipp. En vecka till London för dig!!! Och bara typ 3-4 dagar för mig...

2006-12-01 @ 18:52:05
URL: http://http://litesomjag.blogg.se
Postat av: Helen aka Neaten

Jo, alla i familjen satt samlade för att få se nya saker med våra vänner från Hipp hipp! Då även kvarteret Skatan är ett uppskattat TVprogram i min familj gladdes alla åt att få se Tifannys väninna. Att det sen fanns inslag från den lilla lilla byn i norra Skåne (Vittsjö)(det var när det handlade om kändisresebyrån) som jag är uppvuxen i fulländade kvällen! Vi får kolla upp om Hipp hipps nästa avsnitt går i repris, för vi ÄR ju i London nästa fredag!!!

2006-12-01 @ 22:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0